Sunday, July 16, 2006

از من پرسید: شنا بلدی؟

از اون سوالهایی بود که دوست نداشتم ازم بپرسن

گفتم: شنا تو کجا؟

گفت: چرا گیجی؟ تو کجا دیگه چیه؟ میگم بلدی تو آب شنا کنی یا نه؟

گفتم: نه من شنا بلد نیستم

گفت: واقعا که باید شرمنده باشی چون یکی از اولین مهارت هایی که آدم باید یاد بگیره شناست

گفتم: دقیقا همینطوره که میگی

گفت: میدونی مهمه و نمیری یاد بگیری؟ میدونی فقط کافیه که خیلی ساده بیفتی تو یه رودخونه، اونوقت چیکار میکنی؟

گفتم: بستگی داره که رودخونش به کجا بره

گفت: یعنی چی؟

گفتم: اگر رودخونش به دریا بریزه، اونوقت فقط خودم رو به جریان آب میسپرم، و شنا میکنم

گفت: لطفا جفنگ نگو ، دارم جدی صحبت میکنم

گفتم: جدی میگم، آخه هزار و یک نوع رودخونه هست، البته بیشترشون به یه جا میریزن ولی خوب مسیرهاشون فرق میکنه

گفت: پس تو اصلا از شنا کردن صحبت نمیکنی

گفتم: چرا، ولی از نوع دیگه ای از شنا صحبت میکنم

اومد چیزی بگه که مبایلش زنگ خورد، به من گفت چند لحظه منو میبخشی؟ و پاشد رفت اون اتاق، کاری نمیشه کرد، باید تا برگشتنش صبر کنیم


3 comments:

4040e said...

: )

Ng.A. said...

sabr kardi ta bargarde?! man boodam boland mishodam beram ke dige nabiniamesh ba in harfhaa..... :|

Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»