Wednesday, December 27, 2006


آلای عزیزم منو به بازی دعوت کرده و من هم که اصولا بازیگوش هستم و برای بازی احتیاج به دعوت ندارم، مشکل اینه که از اعتراف کردن خوشم نمیاد، به هر حال نظر به اینکه یه بازی بیشتر نیست و اعتراف هم یکبارش بد نیست لذا اینها مواردی هستن که میتونم ذکر کنم، قبلا اخطار میکنم که مطالبی که میگم اصلا خوشایند نخواهند بود

اول، یه صحنه هست که من هیچ وقت فراموش نمیکنم، یه روزه بارونی، یه زن و شوهر، کنار خیابون ایستادن منتظرن که ماشینی سوارشون کنه، شوهر یه دختر بچه سه-چهار ساله بغلشه و دست یه پسر پنج-شش ساله رو گرفته و خانمش با شکمی بزرگ، بارداره و یک دستش رو ستون کمرش کرده، ماشین ها سریع رد، کسی نمی ایسته، من تو پیاده روی طرف دیگه خیابون وایسادم، وخودم رو میبینم، و فکر میکنم آینده همینه، همون جا به خودم گفتم ازدواج اشتباهه و بچه دار شدن جنایت، بنا به محاسباتم این منظره رو سیزده سال پیش دیدم

دوم، تو خوردنی ها فقط از عدس پلو با کشمش بدم میاد، اونم دوست داشتم تا اینکه حدودا شش سال پیش تو سالن تشریح، موقع تشریح، وقتی معده رو باز کردیم به اندازه یه دیس عدس پلو با کشمش ریخت بیرون، خوب این تمام ماجرا نیست، چون یکی از بچه ها گفت طرف اعدامی بوده و این آخرین غذایی بوده که بهش دادن، بعد دیگه هیچ کس چیزی نگفت

سوم، اگر فکر میکنید که معجزه اتفاق نمیافته و یا اینکه دورانه معجزه سر اومده باید بگم سخت در اشتباهید، برای من معجزه اتفاق افتاده دقیقا در روز عاشورای سال هزار و سیصد و هفتاد و سه و در نتیجه اون معجزس که من هنوز زندم

چهارم، هیچ وقت بدی های کسی رو نمیتونم ببینم، کافیه یه نفر یه خوبی از خودش نشون بده، یا یه دستی از محبت به سرم بکشه، بعدش دیگه هر بلایی هم که سرم بیاره حالیم نمیشه، بعد من دیگه مثل سگ بهش وفادار میمونم، خوشبختانه این اواخر این عادته بد رو دارم از دست میدم

پنجم، همیشه خواب هایه رنگی میبینم، تو خواب هام معمولا گلابی ها زردن، چشم ها سبزن، و لباس ها آبی، اگر تو خوابم نقشی به خودم واگذار کنم، معمولا نقشه یه چوپان با یه گله بزه

شب یلدا که گذشته، وتازه دوستان هم که یا قبلا مثه آلا و مانی اعتراف کردن و یا اینکه مثل نگار نوشتن رو ترک کردن و یا اینکه مثه دیگران اصلا جسارت ندارم که اسم بازی رو جلوشون بیارم، با این حال نگار رو دعوت میکنم

7 comments:

Ng.A. said...

merci az lotfet,merci az da'vatet....
man rastesh hafteie pish bedoone da'vat paridam vasate baazi! ke albate e'terafe ziadi ham nadashtam,az bas hamishe khod zani mikonam! ;)) mamnoon baaz ham...

oon morede do ham vahshatnak bood :I to mage pezeshki mikhooni vali ke salone tashrih boodi?! :I

Ng.A. said...

ba'ad ham kheili badjensi...khob mo'jezehe ro ta'rif mikardi! :D

Anonymous said...

in morede sevvom ke neveshti bishtar aadamo konjkaav mikone taa inke e'teraaf baashe ke! (alaan hesaab kardam didam man oonmoghe do saalam boode...)

ba'desham inke cheraa ping nemikoni? man hamishe neveshte-haato do-se rooz ba'd mikhoonam !

Anonymous said...

ping yani chi?

ala said...

bebin, kheyliaa mesle man baa blogrolling (www.blogrolling.com ) link-haaye weblogeshoon ro daadan, yani be jaaye inke baraaye ezaafe kardane har link beran too blogger login konan, ba'd beran too template va link ro bezaaran; vaarede acount-e blogrolling-eshoon mishan va link ro add mikonan, in raahat-tare va ye-seri mazaayaaye(!) dige ham daare...

yekish hamin chizie ke marboot be ping mishe, hatman didi ke too ba'zi weblog-haa ye esme ba'zi az weblog-haayi ke taraf beheshoon link daade koloft-tar az baghie hast yaa beine do taa setaare hast yaa...
kollan, har ki ke matlabe jadid minevise va weblog-esh ro update mikone, mire injaa www.blogrolling.com/ping.phtml , forme ping ro ke shaamele esme weblog va address-esh por mikone va injoori esme weblog-esh miaad baalaa (va koloft o setaare-daar o inaa mishe)va man-o baghie mifahmim to matlabe taaze neveshti va miaaym mikhoonim, be jaaye inke har rooz biyaaym check konim ke chizi neveshti yaa na...

age bekhaay, baraat ye mail mizanam va migam chejoori baraa khodet ye acount too blogrolling dorost koni, va omidvaaram tozihaatam vaazeh boode baashan - man alaan tab daaram !

Anonymous said...

مرسی، توضیحاتت خیلی کامل بود، احتمالا من هم همین کارو میکنم، در ضمن نبینم تبتو، انشالا... زود خوب بشی

Anonymous said...

Мой брат предложил мне может нравится этот блог. Он был совершенно прав. Это сообщение действительно сделало мой день. Вы не можете себе представить, сколько времени я провел за эту информацию ! Спасибо! привет!