Sunday, December 03, 2006

یکی از دوستان خوبم یه آهنگ خاطره انگیز از ایگلز رو تو بلاگش گذاشته و من از شنیدنش خیلی لذت بردم، نمیدونم چرا ولی گوش دادن به بعضی از آهنگ ها حسی به آدم میده که انگار خیلی خاطره انگیز بودن، در حالی که ممکنه اصلا خاطره خاصی هم در کار نبوده، و این احتمالا جادویه موسیقیه که چنین حسی رو ایجاد میکنه
امروز اینجا برف قشنگی داره میاد و از خوشبختی چون امروز تعطیله و رفت و آمد کمه، هنوز خیلی برف پا نخورده و بکر هست که میشه روشون قدم زد و این حس خوب رو داشت که آره تو اولین نفری هستی که از این مسیر رد میشی، انگار برف میتونه حقیقتی که هزاران نفر قبلا از اینجا رد شدن رو واقعا بپوشونه، حداقل تا وقتی جای پایی رو برف نیست که اینطوره، اما اونایه دیگه ای که نمیخوان برن تو برف قدم بزنن، یا دوست دارن برف رو از پشت پنجره نگاه کنن، بهشون پیشنهاد میکنم به اهنگ اول و آهنگ آخر از این آلبوم استینگ گوش کنن

4 comments:

Anonymous said...

سلام. خوشحالم که از شنیدن ایگلز خوشت آمد. استینگ هم لذت بخش بود. اینجا هنوز برف نیومده. قدم زدن توی برف رو می شناسم، همین طور صدای پا روی برف تازه رو. دقت کردی؟ وقت پیاده روی توی برف فکر آدم هم بهتر کار می کنه.ء

Ng.A. said...

hooraa.... ghaalebe jadid mobarak
oon naghaashie kenare safhe,mahshare!
kaare khodete?!:D

Ali said...

مانی جان همینطوره که میگی، قژقژه برف خیلی قشنگه، و درسته، راه رفتن رو برف فکر آدم رو باز میکنه، شاید برا اینکه مثل راه رفتن رو یه کاغذ سفید می مونه

نگار عزیزم از تبریکت سپاسگذارم، نه متاسفانه اون نقاشیه قشنگ کار من نیست، تو اینترنت پیداش کردم، میخواستم مشخصات نقاشش رو بهت بگم، ولی متاسفانه حالا هر چی تو اینترنت دنبالش میگردم نمیتونم دوباره پیداش کنم

Anonymous said...

I like your stil of writting keep going nice job
I like the first one of sting's song
Roseirani