Friday, October 27, 2006


در بین کسانی که میشناسم از همه بیشتر اونهایی رو دوست دارم که در هر وضعیت روحی که هستن، در مواجهه با دیگران چیزی نشون نمیدن، اینطور نیست که یه روز اخم کنن، یه روز جواب سلام آدم رو بدن و یه روز ندن یا یه روز چنان سرد برخورد کنن که انگار از آدم متنفرن به طوری آدم از خودش بدش میاد، در بین همه استثنایی تر اونهایی هستن که با لبخند از خواب بیدار میشن، همیشه با لبخند از خواب بیدار میشن، میدونم شاید سخته که چنین شانسی رو داشته باشیم که از خواب بیدار شدن دوستی رو ببینیم، حتی برایه نزدیک ترین دوستان، ولی من خوشحالم که چنین شانسی رو در مورد خیلی از دوستام داشتم و دوستان لبخند به لب رو وقتی از خواب بیدار میشن دیدم، شما چطور؟ حداقل در مورد خودتون چی؟ فکر میکنید با لبخند از خواب بیدار میشید

4 comments:

Anonymous said...

rastesh man az kasani ke hamishe labkhand mizanan mitarsam....fekr mikonam ye rooz hoselashoon sar mizanan o chenan faryadi bezanan,be jaaie oon labkhande chandin o chand saale :I

Ng.A. said...

chera neshon nemide man nazar neveshtam?! :((

Ali said...

یه مشکل کوچیک بود، نظر شما محفوظه و الان دیده میشه، من منظورم اون جور لبخند نیست که برای گول زدن کسی باشه، آره اون جور لبخند ها زورکی هستن و هر چیزه زورکی یه روزی میترکه

Anonymous said...

سلام. «از همه بیشتر اونهایی رو دوست دارم که در هر وضعیت روحی که هستن، در مواجهه با دیگران چیزی نشون نمیدن» . در یک کلام: شما خواهان ارتباط با آدمهای دیگر نیستید. اونهایی که با لبخند از خواب بیدار می شوند یا متظاهرند یا بی خبر (اگر نگوییم نادان). امیدوارم از رک گویی من ناراحت نشوید. اگر حرف شما را بپذیرم به خودم جفا کرده ام